عاشقانه ای برای شقایق

نبودنت در من قدم می زند و من زیر باران
تو دور میشوی ، من خیس
این دلبری های بهار است
نیامده دیوانه می کند کوچه را از تنهایی !

باران آرام تر ببار
تنهایی من سقف ندارد !

چشم هایم را می بندم
باران شنیدنی ست…

زیر باران باید رفت
و تو رفتی و من از باران بدم می آید دیگر …

جای دوری نرفته ام
جای دوری نمی روم
می روم کمی باران را با دلم
یا دلم را با باران یکی کنم !

باران بهانه بود
تا تو زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی
و دوستی مثل گلی شکوفه کند بر لبانمان
باران زیبا نیست ، تو در باران زیبایی !
باران می بارید
و من تمام روز را بدون چتر به تو فکر می کردم !

بر باور نبودنت
زخم میزند باران بی موقع بهاری !

باران به هوس هم آغوشی با موهای توست که
این همه راه با سر به زمین می آید !
به شیشه می خورد انگشت های باران ؛
شبیه در زدن تو ولی صدای تو نیست !

هوا هوای لطیفی ست
طراوت است و ترنم ، شبنم است و شقایق
هوای همهمه دارند ابر و تندر و باران
هوای زمزمه دارند ، بید و باد و بنفشه
و من هوای تـــــــــو دارم …



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عاشقانه ای برای تو ، ،

تاريخ : چهار شنبه 6 اسفند 1393 ا 11:53 نويسنده : رضـــــــــا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.